hahahahaa

Du vet vem jag är, tror jag om one tree hill och svar på tal!:
Fina tuttar du har, fett synd du vill baa visa de!
Är det där din kompis Michaelas riktiga hår? Jag är sjukt avundsjuk på henne om det är hennes riktiga, jag följde henne på mulatternas förut jag älskar henne fast jag aldrig riktigt trädet henne utan bara sett henne, hon är finare i verkligheten! Hur är hon som person asså kan du ge mig tips på hur man kan bli så nära vän med henne som du är? Vill ta din och Emmas plats ni förstör för mig!!!

kolla vilken komentar man får från min självgoda vän michaela! ha-ha..

Kommentarer
Postat av: Michaela

Omg skämtar du med mig? det där har inte jag skrivit?! :O

Skulle varit tragiskt om jag skrivit det!

2012-04-15 @ 10:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0