Hggssfklööjjfs

Jag har glömt att berätta det här sååå...

När jag var ensam en kväll här på hotellet så hade jag endast underkläder på mig eftersom det är så överdrivet varmt här inne. Jag började städa för det såg förjävligt
Ut. Moppade golvet, plockade undan massor med kläder osv så när jag stog i köket och diskade stängdes tvn bara av helt plötsligt och jag blev livrädd. Gick mot balkongdörren för att stänga den så ser jag en man stå och glo utanför balkongen. Han ansträngde sig verkligen för att se någonting då han var tvungen att stå
på tå för att titta in (vi bor på nedervåningen). Jag fick stress och blev skit rädd! Aldrig varit så rädd i hela mitt liv så jag låste balkongsdörren Snabbt och stängde alla fönster. Ringde pappa på en gång som var ute med Lydia och fikade. Han sprang hela vägen och jag pratade med han i telefon tills han kom fram. Han var så paranoid att han skulle slå den första mannen han såg i närheten runt huset haha.. Sen dess har jag aldrig vågat vara ensam här...pappa har sagt att man inte ska lita på någon här och ska jag vara ärlig känner jag mig inte trygg här, det känns som att jag alltid måste kolla mig omkring. Men jag älskar Makedonien över hela Mitt hjärta, jag känner mig hemma här och det är så fint här. Ville bara berätta till er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0