JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

KOM IN I BERNADOTTE!!! börjar redan imorn så måste skriva ut mig från farsta. Börjar halv nio men imorn tror jag att jag mest ska träffa lärarna och fixa massor med papper. På fredag åker vi till väddö eller vad heter heter i en vecka. det kommer bli skit kul! efter skolan så har jag bara tjockat mig massor med emilie, ni vill inte ens veta vad vi har ätit haha!
 
fick en fråga varför min pappa satt inne och det tycker jag inte att ni behöver veta. Men jag kan säga att han är världens bästa! han är jätte snäll och så, och för det mesta inte gjort någon illa så ni får inte tro annurlunda om honom nu bara för att jag sa att han har suttit inne. men aja nu ska jag titta på tv, herrååå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0