Redan klockan sex..

Vaknade runt tolv idag och åkte direkt med pappa och Lydia upp till bergen. Det var jätte fint där och så fanns det en flod mellan bergen, det kändes typ
Som i sagan om ringen haha! Vi satte oss och åt er varsin sallad och sedan åkte vi mot stan och åt riktig mat. Är proppmätt just nu! När jag kommer hem till Sverige ska jag bara äta nyttigt och träna träna träna varje dag! Skolan börjar ju på måndag så det känns lite surt men ändå ganska så kul med tanke på att jag ska börja i gymnasiet. Kommer börja i samma klass som Andrea hihi! Kommer hem på onsdag vid tio på kvällen. Planet går från skopje onsdag morgon klockan fem och landar klockan nio i Sverige! Det gick inga andra plan så vi var tvungna att ta planet som kommer mellanlanda i 3-4 länder och i Kroatien ska vi vänta 8 timmar på flygplatsen!!!! Frågan är vad fan vi ska göra i Kroatiens flygplats, jag och Lydia, ensamma i 8 jävla timmar!!! Men skönt att komma hem ska det bli! På kvällen kanske jag drar till ung på en gång om jag orkar.. Herrååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0