SLUTA LÄS MIN BLOGG!

Det här inlägget går ut till vissa personer som inte ska läsa min bogg! Jag vill inte att ni ska läsa den! Här skriver jag om mitt liv, vad jag tycker, tänker och vad jag gör och jag vill inte att NI ska läsa vissa saker! Eftersom ni läser den så kan jag inte skriva allt jag vill skriva! jag vill inte byta blogg för det har jag redan gjort ett antal gånger, jag vill inte häller lösenordskydda den för då försvinner alla mina läsare. Ni vet vilka ni är som INTE ska läsa den eftersom att jag har sagt det till er! så nu vet ni! hejdå!
 
nu är jag så jävla blek! eftersom att vi var i skopie i 4-5 dagar efter ohrid så försvann färgen där. fuckkkkkkk! titta så brun jag var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0