Söndag

Idag har vi åkt runt lite här och där. Först till stan och köpte leksaker till barnen och lite saker till oss som plattång osv sen åt vi på donken. Sedan åkte vi mot farmor och umgicks lite där. Efter det bar vi oss mot pappas kompis som hade en jätte söt bebis som heter nicola! Efter det åkte vi och åt, igen! Sedan så gick vi på bio och såg Batman. Jag fattade ingenting typ eftersom att texten var på makedoniska så ska nog se om den i Sverige. Den var ganska långtråkig tycker jag men det var väl för att jag inte fattade något. Jag kan säga er att bion här är heeeelt annorlunda från Sverige. Man kunde bara köpa popcorn i kassan och inget annat haha. Aja efter det åkte vi hem och åt lite igen haha. Har precis duschat och nu ligger jag i sängen och ska titta på favoritfilmen taken. Den påminner mig lite om min pappa faktiskt haha. Är sjuk också, har en ordentlig hosta och ont i halsen.. Blää! Godnatt :)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/866126/images/2012/pic_50283654e087c3526d000064.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0