Torsdag

hej bloggen!
 
landade igårkväll i sverige efter 15 timmars väntan! I Kroatien så sov vi bort de åtta timmarna så det gick rätt så fort och i Holland så åt vi burger king och bara tog det lungt. Pontus och hans kompisar hämtade oss och de lämnade av mig i stan. Mötte upp Mickis, Emma och hilina, har saknat de jätte mycket hehe. Vi var på ung en snabbis och herreguuuud vad jag skämdes över att vara där. Det var verkligen bara småungar där med orrekläder hela bunten haha. Nejmen det var sista gången jag var där, träffade mina vänner iallafall. Åkte hem till mickis runt ett tiden eftersom att jag inte kom in i min lägenhet för att mamma jobbade natt och lydia var inte hemma. Sov hos mickis och hjälpte henne att välja outfit till gymnasiet eftersom hon började skolan idag. haha hon var så nervös, så söt!
 
Kom hem på morgonen vid åtta tiden och hoppade direkt in i duschen och gick och la mig i min älskade, sköna och älskade säng. Sov till klockan tre och gick till ica och köpte lite sallad, ramlösa och äpplen till mig. Ikväll är jag ensam hemma eftersom mamma jobbar natt och lydia ska väl inte vara hemma. Vill inte vara själv så vi får se hur jag gör. nu ska jag sjunga lite hihi herråå :)
 
 
 
 
 
 
saknar makedonien redan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0