Tränat

Första gången på länge jag promenerade till gymmet med ett leende på läpparna, har saknat den här träningskänslan. Sprang och cyklade en mil idag eller om jag ska vara exakt 9,8 km men sak samma, duktigt Loisa! Fast min kondition sög ju eftersom att jag inte har tränat på över en månad.. När man väl står där på rullbandet och ska börja springa så hatar man det men man blir så jävla glad och stolt över sig själv när man är klar. Bästa känslan är ju på vägen hem efter en hård träning då det ända man ser framför sig är en kaaaall dusch och vaaaarm mat :)))

Har precis ätit och duschat och smörjt in mig med brun utan sol och ska lägga mig i min säng nu med datan. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0