Fina killar !!!!!

Hej bloggen! Just nu ligger jag på hotellet och bara tar det lugnt. Igår kväll skulle vi alla dra ut men så fort jag la mig i sängen för att vila så somnade jag så jag vet inte om de andra gick ut. Min farbror kom nyss med massor av frukost så ska tjocka i mig det snart. Vi har ju varit här i ohrid i två dagar nu och idag ska vi åka tillbaka till skopje och hämta Lydia. På onsdag åker jag, pappa och Lydia hit igen. Det är så fint här, det känns som att man är i typ Grekland eller något. Jag har bränt mig lite i ansiktet, som jag alltid gör när jag är utomlands. Juste det finns så jävla fina killar här i Makedonien!!!!!! Alla har typ gröna eller blåa ögon och är bara allmänt snygga. Det är så vanligt här, speciellt för alla ungdomar att ha ett förhållande med någon. Alla blev ju sjukt förvånade över att jag inte hade någon kille? och det första En tjej frågade mig när vi var ute var om jag hade en pojkvän.. Haha min kusin har fixat en kille till mig idag, han hade sagt till henne att han ville träffa mig. Men ingen här kan ju engelska hahaha det lär ju gå bra... Nu ska jag käka, puss puss!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0