mätt som en plätt!

Vaknade vid elva och hoppade direkt in i duschen. Efter det åkte jag och pappa och gjorde piling. det var väldigt behövande och skönt så nu känner jag mig fräsch. Passade också på att fixa mina naglar så nu är de jämna och fina. Efter det så körde pappa hit mig och sedan så åkte han till sin kompis så jag har spenderat resten av dagen med mina små kusiner. Vi har badat och har ätit god mat, jag mår illa för jag har ätit så mycket.. har inte ätit ordentligt på en vecka lixom..Aja just nu sitter jag i soffan och lyssnar på jugge musik och väntar på att pappa ska komma. Ikväll ska vi åka och hämta lydia från flygplatsen, ruuuligt! Annars så har jag också matat katterna som kommer hit ofta fast det gör jag när ingen ser för alla blir så arga. Här i makedonien är det så vanligt att om man ser en katt så typ sparkar man undan den på en gång så alla blir jävligt arga på mig när jag håller på med de för de tror att jag kommer få massor med sjukdomar osv.. ses senare puss :)
 
 
passade på att fota lite när hon som fixade pilingen gick och tvättade händerna haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0