idrotts dag

Började dagen klockan nio och vi hade idrotts dag. köpte med mig sallad från ica och sedan mötte jag emma! Dagen var hur skön som helst, soligt väder var det också! Efter det så började en snorunge tjaffsa med oss som vanligt! fan vad jag ogillar den personen, hon tror verkligen att hon är något! hon läser väl detta nu också!
Gick mot gymmet med arelis och jag körde väldigt hårt, sprang flera kilometer och cyklade i en kvart också! Solade efter det och jag brände mig som fan! vart helt röd under mina ögon!  det kanske blev så för att jag var ute i solen idag.. sedan åkte jag till stan med emilie, soumaya och stina och emilie köpte sin bal klänning som var sjukt snygg. Åkte mot centrum och åt subway! Köpte med mig jordgubbar och bananer på vägen hem mmm jummy! Nu ska jag titta på filmen the lucky one! puss!


image description

image description


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag ogillar en person jättemycket fanatiskt och tror det är samma person. Vad börjar hon på? Eller kan du berätta vem det är! Eller bara säga hur hon ser ut!

2012-05-21 @ 20:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0