asdfghjklö

Vaknande klockan fyra idag av att mamma väckte mig! JA ni hörde rätt, klockan fyra! men jag behövde verkligen sova ut efter allt som har hänt. Ändå så är jag trött och grinig nu? Jag glömmer bort saker jätte lätt, saker jag har sagt eller gjort. Som tex så ringde jag mickis och berättade en sak som hade hänt och hon ba - ja du berättade det här igår.. vilket jag heeelt hade glömt bort? är det för att jag har förlorat så mycket hjärnceller eller att jag har så mycket saker att tänka på i mitt huvud just nu? Jag menar jag har så mycket att tänka på - Skolan, alla möten med *** och ********, väddö och allt som händer här hemma. Jag har jätte mycket ångest och kan lixom börja gråta när som helst utan anledning? Det är skriver jag för att bara skriva av mig.. men ni får inte tro att jag är värsta emot nu för jag är ju alltid glad och pratsam hela tiden hehe!
 
Gick ner till centrum och köpte lite godis och läsk, det behövdes verkligen. Imorn är jag ju ledig så få ska jag passa på att träna (om jag får, får inte bli lämnad själv tydligen?) och börja äta nyttigt! Ska börja blanda styrke och konditions träning nu så att det kommer bli en stooor föränding! Träna minst 3-4 gånger i veckan!
 
Varning för en förjävlig bild! men måste ju lägga upp något haha..

Kommentarer
Postat av: din absoluta favorit

UPPDATERA!!!!!!!!!

2012-09-03 @ 19:26:39
URL: http://bellalaras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0