NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Jag borde inte tittat på sista avsnittet av sässong fyra! jag visste att jag skulle börja storböla!! seriöst jag är fett ledsen över att han dog!!!! Idag har jag endast spenderat hela dagen på serien så nu är det färdig tittat för mig men jag kan inte släppa det eller michael! Sen så såg jag den första trailern till Vampire diaries season fyra och det gjorde mig på lite bättre humör. Jag är besatt, jag vet haha!
 
Kom ihåg när jag såg klart hela prison break för första gången, då googlade jag fram vilka filmer wentworth miller hade varit med i så jag tittade på några av de, även om de var sjuukt dåliga! Nu ska jag forsätta tänka på Michael, kommer inte kunna sova inatt. Ska titta på lite intervjuver av honom på youtube haha. Juste, eftersom att jag har tittat igenom alla sässongerna på några dagar så har jag lagt märke till skådespelarnas förändringar. Jag menar serien startades 2005 och slutade 2009 så under fyra år händer mycket. Jag la märke till att Michael hade gått upp i vikt haha. Man fick aldrig se han utan tröja men jag såg det på ansiktet och kroppsbyggnaden haha så de var en grej som jag tänkte på.. MEN han är fortfarande lika snygg, även om han är 40 år idag..
 
måste upp ganska tidigt imorn eftersom jag ska på epilepsi undersökning så då får vi se hur det går. Just nu har jag väldigt ont i huvudet och varje gång jag har ställt mig upp idag så har jag fått så att jag känner mig yr och svim färdig i några sekunder. men det händer väl alla när man ställer sig upp för fort? men varje gång idag lixom..
http://metrobloggen.se/metrobloggen/media/31539/wentworthmillerprisonl.jpg
Finns det någon snyggare än honom på denna planet? NEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0