så tycker jag om vissa bloggar:

blondinbella: wtf, blogar hon fortf? aja kollar hennes blogg ibland den suger k*k riktigt tråkig, min farmor borde läsa den!
kissie: bloggen är bra,men hon borde tänka på vad hon skriver om, snart kommer ngt dåligt hända henne haha?
kenza: lite tråkig blogg, men älskar henne som person. rolig tjej med bra humor, trevlig osv. tumme upp
paow: dålig upptadering, och rasister äcklar mig :(
dessie: söt tjej (utan all smink) bloggen är iaf riktigt tråkig. måste sluta läsa men jag har tvångstankar ahaha!
gayblgogen: skööööööön snubbe med en sköööööööön blogg



Kommentarer
Postat av: tom samuelsson

haha jag tycker blondinbella borde gå i pension, hon är ooold !

2010-04-27 @ 23:28:49
URL: http://rentutsagt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0