IN EGYPTAAAA

kom hit igar och flyget gick val bra men jag sov hela resan. igar sa kollade vi runt hur det var har i omrodet och vad man kan gora. idag har vi atit god mat, solat och badat. jag har blivit ganska brun faktist men lite brand i ansiktet. kom nyss til hotelet fran en gala middag som hotelet bjod pa. den lag nagra km harifran och det var jatte stort dar inne, RIKTIGT god mat, bufee var det. vi ska ut sen ikvall och fira nyar. 

vi hade riktigt bra med vadret det kommer vara sol varje dag och runt 26 grader varje dag. har tagit massor med bilder ocksa och nagra ligger inne pa facebook sa kolla dar. nu ska jag ga och fikxa mig till i kvall. PUSS OCH HEEEEJ ALLA I SVERIGE DAR..


nu tar tiden slut pa datan narsom helst sa far skynda mig. vet inte nar jag kommer blogga men det blir val da och da.

under de har tva veckorna vi ar har ska vi nog rida pa kamelerna i oknen, aka snorkel bat och bada med delfiner. MASTE GA NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0