ääälskar honom, han e så fuckiiiiing sööööööt!!!!!!!!

jag döööör
han e så fucking snyygg, fiin , söööt allt! jag e kääääär i han! så fucking snygg! ingen är eller kommer bli snyggare en honom. har suttit och kollat  på youtube i flera timmar!
men tyvär är han tsm med molly alden eller vad hon heter.
eric saadens mamma är svensk och pappan är libanes. han e 19 år och fyller 20 snart. jag vet massor om honom men orkar inte skriva. bilder är mer en tusen ord. varsegod, kolla och njut!
tack erics mamma och pappa för att ni skapade denna undebara killen <3
han kommer bli min man, jag kommer heta loisa saade i framtiden ;)
ååååh jag e så fucking kär :P



manboy


http://www.youtube.com/watch?v=KF6-HbNB9H4 KLICKA NI FÅR INTE MISSA! det gick inte att ladda upp på bloggen , men kolla när han sjunger på bröllopet han e så jävla bra!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0