3 saker ni inte visste om mig ;)

bilderna är tagna för cirka 20 min sen. och jag är sjuuuk :( hjälp mig!







jag har lätt att lita på folk!
 då menar jag att jag kan bäretta saker till många även om jag inte känner dom så bra. vilket e dåligt för att man kan inte lita på vem som helst. måste sluta upp med det dära?!

jag kan inte ljuga!
ljuga kan väl alla? men man ser när jag ljuger. antingen så ler jag, eller så brukar jag alltid sätta ordet ''asså'' framför meningen. eller så skrattar jag. dom som känner mig bra vet när jag ljuger!

jag har skit bra humor!
japp, jag kan skratta åt allt. jag ääälskar att ha kul! jag brukar till och med skratta åt mina egna skämt när alla sitter helt tysta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0