perfekta killen!

för mig ska killen vara:

han ska se bra ut, i min smak
magmuskler är bara extra poäng, men inget han måste ha
fina ögon, gröna,bruna
fina läppar, inte förstora inte för små!
jag föredrar brunt hår,
bra stil på kläder!
samma humor som mig så vi kan ha roligt!
han ska vara som min bästavän och pojkvän samtidigt
romantisk <3 :)
han ska bry sig mig
inte bli för svartsjuk/avensjuk lätt
längre än mig
han ska vara seriös
vi ska ha samma intressen, musik smak osv.
han ska int skämmas över mig
han ska vara snäll
han ska vilja vara med mig ofta
han ska vara söt

men man får väl bara drömma vidare... men några exempel i min smak är:


söta eric saade :)(sötare finns inte)

snygga taylor lautner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0