tävling hos foki ! skulle bli sjuuukt glad!!

jag är med i en tävling hos foki!
man kan vinna en data vilket jag verkligen behöver!
jag behöver en ny data för att min som jag har nu är för liten, jag har svårt att skriva på tangenterna med mina fingrar :P
varför jag inte köper en egen data är för jag inte har råd:( och när jag såg den hära tävlingen så har jag ju faktist lika stor chans som alla andra som är med!
men iaf jag behöver en ny data, precis som tusentals ungdomar också behöver, som också är med i denna tävling. jag tror jag inte kommer vinna! jag har aldrig vunnit en ända tävling men detta kanske blir första? om jag vinner denna tävling kommer jag bli sååååååååå himla glad att det inte går att beskriva! jag verkligen hoppas och önskar att jag vinner denna tävling!
jag behöver också datan för att kunna blogga, jag ääälskar att blogga och min stora dröm är att bli en stor bloggare, men det är väl lite svårt utan en data hehe?  så om jag skulle vinna denna data skulle du hjälpa mig på traven  (säger man så :P) för att bli en stor bloggare!
ps: det finns 3200 surfzoner i sverige och 25 000 i hela världen

www.fokis.se

 / loisa som verkligen vill vinna denna tävling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0