loisa: måste plugga på riktigt

ska bara skriva av mig lite, ni behöver inte läsa haha

idag pluggade jag i typ en halv timme bara.. jag har no prov på fredag och ligger efter på matten. matten gjorde jag typ 2 tal haha men jag fattar fortfarande inte hur man räknar algebra? jag försökte men jag behövde ngn som kunde hjälpa mig.. okej jag sa ju att jag inte skulle skjuta upp något men imorn så ska jag plugga mer än en timme, måste verkligen det, jag ahr läx hjälp imorn också så då går jag på matten så slipper jag plugga matte hemma ;)
okej mååååååååååååste verkligen plugga men jag säger att jag ska göra det men jag gör inte det.. men detta NO prov ska jag iaf få VG på.. måste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0