frågor och svar :)

KÄRLEK

1. Föredrar du långa förhållanden istället för korta?- långa :D
2. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - ja tyvär
3. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - om jag har..
4. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? - nej, eller jo men jag sa till den personen att jag ångrade mig efter..
5. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? - jepp :)
6. Sparat något från ett gammalt förhållande? - neje
7. Somnat gråtande pga kärleken? - ja tyvär :(
8. Varit på en blind date? - haha nej
9. Varit på en vanlig date? - HHAHA SKULLE FAKTIST -.-
10. Var det trevligt? - gick aldrig på ''dejten''
11. Har du lätt att bli kär? - nej faktist inte, men lätt att gilla ngn ja :)
12. Har du någonsin varit kär- ja lite
13. blir du lätt avensjuk? haha faktist ja
14. vem var din första kärlek? nämen inga namn eftersom det inte direkt var ''kärlek'' om jag ska säga så..
15. hur många har du gillat samtidigt ? två..


KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? - patricia :)
2. Är du ofta med dina vänner? - för det mesta ja :)
3. Vad brukar ni hitta på? - allt vänner kan göra, bio, fest, chillkväll, ute osv :)
4. Bästa minnet med nån vän? - då jag och promika skulle till twilight fan event :)
5. Säg namnet på någon riktigt bra vän? - Emma :)
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - haha jaa :)
7. Har du hatat din bästa vän? - nej för då är det ju inte min bästavän ? :)
8. Litar du på din bästa vän? - japp
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig- ja tyvär
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? - japp :(
12. Vart bor din bästa vän ? hökarängen /farsta
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? - nej, det där  sååå hej fyran stilen )
14. Har du ljugit för någon kompis någongång? - säkert, men mest vitlögner tror jag :P
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? - japp
16. Ljuger du för dina vänner ofta? - nästan aldrig.
17. Vilken kompis var du senast med? - promika, soumaya och priota :)
18. Ställer du upp för dina vänner ofta? - ja när jag får chansen :D

SISTA SOM

1. Du höll i handen? betty hahah :)
2. Du gick på stan med? betty och kiana :)
3. Du delade en pizza med? mamma :)
4. Du ringde & sa? soumaya, att jag skulle plugga hos henne
5. Skickade ett sms till dig? alex
6. Du kramade? prio :)
7. Gjorde dig lite besviken? vettefan :)
8. Gjorde dig mycket besviken? - nobody :)
9. Du skrev med på msn? - soumaya säkert :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0