vår!

igår så var vi på bio med skolan, kom inte ihåg vad filmen heter men den var helt sjuk. baserad på en riktig histiora jag fattar inte hur flera vänner dödar en av deras vän för hon är jobbig och typ falsk.. de kan väl säga upp vänskapen och så där men inte döda bruden. sedan träffade jag andrea och vi träffade nicola , kevin och micke på vägen hem. haha micke är tungtung ;) sedan sov jag hos promi och prio med soumaya och vi åkte till vivo för att handla massor med chips och godis. det var tänkt att vi skulle dygna men vi somnade vid 2 haha.

idag så träffade vi tjejer och vi grillade i farsta ängen. det börjar verkligen bli sommar nu. vi snackade ,åt mat, tog foton och solade med massor musik. ikväll vet jag inte vad som händer antingen ska jag träffa mickis och emma eller bara vara hemma och ta det lungt :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0