mitt liv idag, detaljerat så som ni vill ha det :)

idag var det skola, gick så där. gud vad skönt det var att praoa då man inte behövde något plugg utan man fick sovmorgon och sedan träffade man vännerna efter. aja efter skolan så träffade jag emilie , stina och hiba och vi snackade lite och jag fick reda på en sak också om en falsk så kallad vän som går runt och snackar skit, du vet vem du är för du läser det här just nu ! efter det så gick jag till biblan och pluggade där men det gick inte så bra när jacob terrade mig att jag skulle ringa honom så jag lärde mig inte direkt mycket. efter så skulle jag egenligen på basket träning men jag orkade verkligen inte så jag joggade istället så duktig som jag är. nu sitter jag här ensam hemma och sjunger och bara kollar på tv. ska snart kolla på fighter som jag laddat ner :)
pusssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0