snart nyår!

snart är det ju nyår? vad ska ni göra förresten? har ni några nyårsöften? själv funderar jag på att ha godisförbud i några månader tills jag nått mitt mål. godisförbudet ska alltså ingå i all onyttig mat, chips och kakor osv. Träna mer ska jag göra också. Och sluta sola så mycket, högst en gång i månaden för jag får ångest efter varje gång för att jag är rädd för att få canser. Jag har börjat gilla smycken  mycket mer än förut, älskar stora halsband, armband och ringar. förut tyckte jag bara det var onödigt men nu har jag fått en fettish för det haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj va mycket ångest du har/får, är det någon sjukdom eller har du kollat upp det ?

2011-12-29 @ 11:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0