Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu: finns i himlen, hon som var min bästavän men ändå min mormor. hon stod mig närmast och hjälpte alltid till när något var fel. kom igår när du alltid kom hem till oss för att vara barnvakt då du hade med dig massor med glass och godis, kom igår när vi handlade kläder, när jag alltid följa med dig och hämta mamma från jobbet. när jag gillade att sova hos dig under helgen. när du killade mig på ryggen.. så mycket minnen med dig mormor, du var som min andra mamma. det var två år sen du lämnade oss för att komma till en bättre plats. du var den snällaste och vackraste människan som fanns , och det är du fortfarande. saknar dig jätte mycket mormor och hoppas du har det bäst.

(går inte att ladda upp bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0