Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar: mitt mål i livet är att.. leva livet helt änkelt. man lever bara en gång så man ska passa på trots att det är svårt , det är en utmaning som gud har gett oss. klarar vi av det så kommer vi till himlen. så är det helt änkelt. men mina drömmar och önskningar är att bli en världskänd artist. jag vill vara allas förebild och stå där på scen och bara göra det jag älskar - sjunga. trots att jag har scenskräck så ska jag det här. det är vad jag vill, det är vad min dröm är. sen ska jag ju gifta mig med taylor lautner när jag ändå är känd :)
alla har väl drömmar, det gäller bara att uppfylla de. det är inte lätt men det går!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0