trött

kom hem för någon timme sedan och har ätit och suttit lite vid datan. idag var jag ju på någon sån där elevrådskomferans så var inte i skolan på hela dagen, sedan gick jag tbx till skolan för att göra ett prov -.-sen  var jag  i centrum med mina homies och snackade med jamill om massor med grejer, tycker synd om den där snubben säger jag bara han har tillräckligt med problem.. sen gick jag och claudia till kyrkan (jag ska typ konfimera mig) och var där någon timme - ganska lång tråkigt men annars helt okej.

nu sitter jag ensam hemma, hela kvällen, natten, morgonen som vanligt. ska plugga lite spanska och läsa en bok snart såååå ja det blir väl min onsdags kväll... ses senare :)
JUSTEEEEEE JAG HAR HITTAT PRAO TILL MIG OCH EMMA, ÄR SKIT GLAD :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0