hej bloggen

omg jag säger bara en sak - jogga aldrig i en skog efter det regnar i timmar. knott och massor med insekter överallt. det kändes som ett tv spel där någon styrde mig för jag flyttade håll varannan sekund typ om ni förstååår :)

har pluggat lite idag, läste bara egenom lite snabbt men det får räcka för idag har ju provet på tisdag. innan jag pluggade så tog jag en liten powernap i någon timme. nu sitter jag och väntar på att desprite houswies (stavning?) ska börja även fast har missat två avsnitt... är ju ledig imorn  eller ledig och ledig jag har ju opertaion dagsverket och jag ska vara hemma och städa typ haha. aja hare  bra mina kära läsare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0