träningsverk över hela kroppen!

vaknade halv tio eftersom lydia och pontus väckte mig, jag som hade tänkt att sova ut idag. mamma gick ner till centrum och jag och lydia stekte ägg med bacon och rostade bröd till frukost, jummi. sedan pluggade jag lite och vi gick ner mot gymmet flex. det var ju jätte varmt ute , riktigt skönt. vi gick till farsta strand och där fick jag prov gymma och vi kom dit halv 12 och jag kom hem 20 över 4 så vi var där ett tag och det var ganska kul haha. ska köpa ett gym kort till mig imorn så jag slipper brottas med alla knott där ute när jag joggar.

är ju ledig i dag från skolan, fatta hur skönt. ska gå och äta något nu för jag är jävlig hungrig sedan ska jag kolla om någon är ute för jag orkar inte ruttna hemma i det här vackra vädret :)

gud så jag ser ut på den här bilden, men jag gillar den ändå haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0