det här visste ni inte om mig...

*att jag älskar namnet bianca, har alltid gillat det sen jag såg på filmen bernad och bianca. min dotter ska lugnt heta bianca!
*mina förebilder är nina dobrev, jessie j och selena gomez!
*jag föredrar att vara hemma en fredagskväll och kolla på någon film, eller att vara med mina vänner och bara ta *det lungt än att vara ute och festa!
*jag hatar när tjejer gör sidecut. förlåt men det är inte fint! man förstör bara sitt hår lixom hur fult är det inte sedan när det växer ut ?
*jag älskar att kolla på romantiska filmer, då drömmer jag mig bort och önskar att det var så på riktigt haha!
*när jag är trött blir jag riktigt jobbig! tycker synd om emma som får stå ut med mig varje dag i skolan då jag är som tröttast.
*jag får ångest lätt, över vad som helst. specielt med skolan, när jag inte pluggar så får jag jävligt mycket ångest och bara tänker på att jag måste börja plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0