grattis Fia!

igår fyllde ju fia som sagt 48 år och där åt vi tårta och massor annat med gott. vi lyssnade på bra musik och hade det kul. senare så hände det en grej jag inte tänker skriva här på bloggen tyvär. men grattis igen fia och hoppas att du hade en bra dag igår även om det som hände, hände. sov inget inatt häller men det är ju bra det eftersom då kommer jag somna inatt så jag kommer upp till skolan. är ensam hemma nu medans mamma är kvar i hagsätra och lydia är med pontus. ska gå och äta något nu puuuuuss!


jag var ute med min älskling rocko!








ser ni hur brun fia är haha?


min älskade rocko!

haha della började laga fyllekäk och brände sig i hela håret samt armen pga att hon ''friterade'' vårullarna så då var jag tvungen att ta över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0