lite saker om mig...

jag älskar att vara ensam hemma
jag älskar kassler haha
mitt favorit godis är mest saltade
jag får lätt ångest
jag har dåligt självförtroende (typ 3-4 av 10)
jag föredrar en hemmakväll med vännerna än att vara ute och festa
jag älskar vampyrer, fick jag välja skulle jag valt att vara vampyr
har ingen vän som jag kan lite på upp till 100%
min favoritmat är spagetti med köttfärsås
jag hatar att ha jeans, obekvämt!
jag ogillar folk som ljuger hela tiden, om allt och inget!
jag ogillar också när folk försöker göra en svartsjuk...
jag är ganska jobbig att vara med när jag är trött haha
jag tar lätt åt mig vad andra säger, även om jag inte visar det.
jag älskar känslan att gå upp mitt i natten för att göra något eller för att åka någonstans.
varje dag planerar jag hur jag ska plugg och vad jag ska göra efter skolan.



Kommentarer
Postat av: bettaaaaan in da house!

Allt är sant men du borde lagt till att du älskar att

Sitta vid datan. Och att du tycker att du är fin som du är och inte behöver göra något med din kropp eller utseendet!! <3

2011-11-23 @ 22:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0