sötaste ungen!

träffade mickis och adrian i centrum, han är världens sötaste faktist! vi köpte med oss mcdonals och gick hem till lägenheten som mickis var barnvakt hos. där lekte vi med adrian, eller iaf jag mickis satt och kollade på tv och medans jag gullade med adrian så tjatade hon på mig att lägga ner honom i hans stol, snäll människa? sen matade vi honom och bytte blöja. vill verkligen ha en bebis, de är så gulliga! sedan gick vi ut med han igen och var i centrum och kollade på kläder. nu är jag hemma och ska bara ta det lungt. ikväll blir det **f***!


visst är vi lika haha?


hahahaha så söööööt!


Kommentarer
Postat av: ARRÄÄÄ

ååååååhhh bebiiiss!!!!!!1 va söööööt ja smälter!!

2011-11-27 @ 00:18:20
URL: http://aarelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0