vill åka utomlands nu!!!!!

saknar värmen, saknar känslan att sitta på någon resturang på kvällen och ta något att dricka. eller att vakna tidigt för att lägga sig på en solstol på stranden och bara steka. eller känslan i toalett spegeln på hotelrummet när man blivit så brun (haha ja varje gång jag varit utomlands har nästan samma toalett på hotellet känt likadan, belysingen alltså :P). kan inte vänta tills sommaren då jag ska till turkiet i tre hela veckor! och emma som ska åka till egypten nu i vinter.


när jag var i turkiet i sommras, jag blev jäääävligt brun alltså :)!

Kommentarer
Postat av: BEEEEEETTAN IN DA HOUSE!

ojojoj sexy mama! lollo tare lungt i turkiet killarna kommer att dras till dig som magneter!!!!!!

2011-11-22 @ 21:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0