a lying game

kom precis hem från gymmet med stina, vitränade jäääävligt hårt och jag skulle precis sola så kommer det en krallman som tar solariumet från mig :( blev ingen solning som sagt...imorn ska jag göra en hemlig grej mohahaha. ska kolla på the lying game nu och sedan blir det plugg. ska läsa i hemkunskapsboken och jag orkar inte ens satsa på dette prov är så himla skoltrött. imorn har vi orienteringsdag så vi slutar kl 10 imorn NICE! ska då handla presenter efter skolan :)
älskar er tjejer! vi har allllllllllllllllllllllllttid så himla kul med varandra omagash! och en sak vi alla har gemesamt är att vi krigar för mat hahah omg fick det bara upp i tanken just nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0