berätta inte allt till vänner du litar på, dina vänner har också vänner de litar på...

kom precis hem från patricia. vi hade det sjukt kul där och hennes släkt är gaaaaaaaalen tro mig haha. vi åt god mat och massor med godis , tårta och chips mMmMmMmMm. efter vi ätit så träffade jag patricia cristina och anneli några av pattis kompis. vi bestämde oss för att göra en grej som blev helt fail haha. annars så satt vi i en park och snackade osv. en skit läskig grej hände också men jag orkar inte skriva ner den händelsen. sen gick vi tillbaka och de följde med hem till patti. var tvungen att gå hem för har massor med plugg att göra imorn så ville sova hemma.


en bild då vi bara chillade i rummet :)

anneli och jag :)

cristina och jose

jose ''däckade'' hahahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0