godmorgon

hej bloggen. vet ni vad jag funderar på ? att skriva dagbok haha men det är så mycket jag vill skriva av mig men det går inte att skriva allt på bloggen för det är liiiiiite för privat. men jag har tid för att skriva dagbok men vi får se hur det blir i framtiden. idag ska blir det bakning med mamma, vi ska baka bullar det var ett tag sen faktist. sen senare ikväll blir det plugg! ska plugga so och no. gaash vad jag länktar tills praoen och lovet lixom tre veckor utan skolan YEHOOOOOOOOO!

igår när jag kom hem från patricia låg jag och kollade på vampire diaries sässong 1 igen, gud vad bra det är jag dör. tidernas bästa serie och jag hade glömt så mycket vat som hänt i sässons 1 så det var kul att få se om allt igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0