trött

vaknade vid 10 idag eftersom emma ringer och väcker mit att jag tog hennes skor. kul. men igår hade vi iaf det skit kul vi kollade på film och spelade spel och dansade haha fatta hur fula vi var. vi dansar i pyamas typ allihopa till låtar som går på tvn haha men kul hade vi och massor med bilder kommer ni få sen eftersom jag orkar verklien inte lägga upp de nu. jag ska forsätta kolla på vampire diaries alltså det är helt sjukt hur besatt jag är av det haha. jag har pluggat i 2 timmar och 40 minuter också på hemkunskapen eftersom vi har prov imor.aja puss!
bild från igår.

Kommentarer
Postat av: Jonna

fin blogg!

2011-10-10 @ 12:33:04
URL: http://jonnabjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0