godmorning sunshineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees :) :) :)

vaknade för 20 minuter sen exakt och har ätit min goda frulle - oboy och macka med ost och tomat, jumieee! passade på att sitta lite vid datan nu och blogga lite innan jag ska plugga. jag orkar inte anstänga mig idag med pluggandet hade tänkt att bara läsa egenom lite i typ en halv timme även om jag har prov på torsdag. jag får väl stress plugga de tre dagarna jag har kvar. eller nej om jag tänker efter ska jag plugga NU! sedan blir det gymmet!

igår kom ju mickis över till mig, vi åt ben och jerrys , popcorn med god popcorn krydda och en misslyckad kladdkaka haha. vi kollade på teen wolk som är en ganska bra serie. vi pratade och spelade in några konstiga filmklipp när vi sjunger haha. lite bilder från igår då.





mickis gillade inte sina fiskar i glassen så hon plockade ut de... wierdooo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0