lördag

har precis ätit lite. gymmade jätte bra idag faktist fattar inte hur jag orkade. ska möta patricia lite senare men först måste jag möta mickis för en sak.

juste vi har jätte mycket skolarbete i skolan (måste skriva av mig lite vad vi har)

onsdag-engelska läxa
fredag-so prov
nästa måndag-spanska test (för kapitel 1)
nästa tisdag-fysiktest (egentligen läxförhör men hon gör det ändå till prov)
nästa torsdag-matteprov


de är de som är helt bestämt. sen kommer vi ha engleksa prov när som helst och svenska prov... kuuuuuuuuuul. så mina dagar kommer se ut skola, gymma, plugga. utom på helgerna dårå. men egentligen behöver jag inte plugga så mkt för det gjymnasium jag vill gå i har runt 200 intagningspoäng (180)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0