trött

skön dag, började med sovmorgon och sedan matte prov som gick helt okej faktist. sedan blev det hökarängsloppet och jag vet inte vilken tid eller vilken plats jag kom på men jag tror jag fick ganska bra tid faktist. efter det mötte jag upp tjejerna och vi åkte till blåsut för att göra en sak sedan mor stan där jag köpte en mysig kofta. åkte hem och och åt lite sedan läste jag egenom lite engelska. mötte soumaya och vi gick mot gymmet där emilie och stina kom. känns mycket roligare att gymma nu när man är flera plus så får vi mer tid med varandra så vi kan umgås, det är ju bara massor med skolarbeten...

imorn efter skolan blir det iaf bio med emilie stina och mickis. vi ska sa sex with the benifess (stavning) och så ska vi tjocka oss grovt mycket. bilder kommer. jag vet att min blogg är skiiiit tråkig nu med massor med text och inga bilder / gamla bilder men jag har faktist inte tid att lägga ner mer tid på bloggen. tråååkigt aja ska fuscha nu sedan sova puss och godnatt :)


bild på mig och stina fårn soumayas tjej middag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0