allt och ingenting..

Hej allihopa, eller ni få som är kvar haha.. bloggen har fått stå stilla ett tag eftersom att jag har drogat one tree hill de senaste dagarna! under lovet hade jag vänt på dygnet helt och hållet så nu är man ju inte alls trött, nej inte alls.. aja drömde om nathen (från OTH) inatt och vaknade vid fem mitt natten! faaan vilken bra dröm man hade, var jag tvungen att vakna? den kändes så verklig!

aja sitter i skolan nu med emma i bilbioteket och vi har rast just nu, börjar kl 12 med bild. efter skolan ska jag plugga lite i biblan i farsta och sedan  efter det blir det gymmet direkt! skulle egentligen gymmat imorse men jag kom verkligen inte upp! förstår inte hur jag ska klara av dubbeltimme i NO och sedan spanska på det? ååh orkar inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0