Duktigt

Började skolan vid nio och dagen gick rätt så fort. Slutade kl fyra och Efter skolan så sprang jag och Emma slingan två varv, jobbigt värre! Svettades som en gris och backarna var verkligen jobbiga! Efter det så gick jag mot bibblan för att plugga so. Jag letade efter en sitt plats eftersom det mesta var upptaget sen så ser jag tjockisen hilina sitta vid datan haha! Vi hyrde ett litet pluggrum där jag pluggade och det var ganska skönt där inne. Medans jag var där inne så satt hon vid datan och gjorde sin uppsats. Efter det gick vi mot McDonalds där hon åt och sedan gick vi hem. När jag kom hem var jag tvungen att dammsuga och tvätta golvet eftersom mamma ville ha hjälp med det! Ska snart laga mat också.. Den här veckan har varit väldigt jobbig med tanken på mammas ben och såhär kommer det forsätta i sex veckor till. Kommer verkligen inte orka och Lydia är aldrig hemma så så är det jag som måste göra allt här hemma medans hon bara smutsar ner! Är jätte hungrig men det finns inget att äta häller, imorn kommer morfar och vi ska handla massor med mat. Åh jag är så trött på allt, bara någon kan se hur jag mår! Innan jag går och lägger mig måste jag duscha också! Förstår inte hur jag ska hinna med allt! Nu ropar mamma på mig att stänga balkongen så hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0