Igår och idag

Igår så gymmade jag samt solade och efter det låg jag i sängen och tittade på one tree Hill. åh jag älskar den serien och jag ska kolla om på allt hihi! Sedan kom soumaya förbi och bad mig sova hos henne med Emilie. Vi hade det jätte mysigt där, åt god mat, brottades och hade det kul haha! Imorse vaknade vi vid ett och vi åt frukost sen tittade vi på scubido eller hur det stavas. Jag somnade under hela filmen haha och efter det gick vi hem. Duschade när jag kom hem så jag känner mig väldigt fräsch nu, målade också mina naglar! Nu ska jag gå och äta något och ikväll blir det antagligen fest, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

TJENA LOISA!! Jag undrar när The vampire dairies S3E19 kommer ut! Jag undrar också vart du kollar på film eftersom lever man som fattig elev har man inte råd att kolla på bio hela tiden! Skulle vara taxksam för svar! Kram

2012-04-13 @ 12:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0