''studiedag''


dagen började med att jag vaknade vid tio-elva tiden. hade halvstudiedag vilket menas med att vi hade två lektioner (en svenska lektion på 40 minuter och vikarie på idrotten) så jag bestämmde mig för att vara hemma. möte emma för att låna hennes geografi bok som jag läste igenom lite idag. sedan köpte jag lite kläder inne på bikbok som hade rea på hela butiken! köpte ett par fina shorts för 75 kr, vilket kap! sedan ett par svarta jeans för 150, bikini överdel med spets 75 kr och sist men inte minst en fin stickad tröja för 150!

sedan mötte jag upp mickis och hon ska ju såklart köpa allt som finna där vilket hon gjorde. Efter det var jag hemma och tog det lugnt, åt lite mat osv. sedan rörde jag mig mot gymmet för ett spinningspass! alltså det är så sjukt jobbigt och man känner verkligen hur svettet bara rinner! brände säkert runt 500-600 kcal! när jag kom hem så duschade jag och efter det gjorde jag en toast. blev inte direkt mätt på det och orkade inte laga mat (mamma ligger ju på sjukhus) så det fick bli lite extra knäckemackor med smör mmmmmmm haha gott! nu väntar jag på att big brother ska börja och sedan ska jag sova. just nu är jag ensam hemma eftersom lydia är ute.. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0