tisdag

Hej mina läsare, hur mår ni denna tisdag? själv så mår jag bra, är helt slut efter träningen bara. skolan idag gick jätte bra vi har ju sex & samlevnad tema denna vecka så vi slutar tidigare en vad vi brukar. jag och emma skriver om våldtäkt så det är ganska intressant!

efter skolan gick vi hem till mickis där stina också var. där åt vi som vanligt, turkiska mackor blev det! efter det gick vi till centrum och gjorde ingenting. vi planerade att cykla till enskede och tillbaka så vi gick hem och bytte om. Jag kommer till mickis med värsta träningskläderna med fetaste smiliet sådär, hon öppnar porten och bara - whaat! hon hade ju bara tjocktröja och tights :( kände mig lite som en satsare där haha! det hände lite saker sedan så ingen cykeltur blev det inte, jag som var ville det.. aja drog mig till gymmet och tränade kondition, svettades som en gris idag! BRA LOISA! imorn blir det lite mer styrke! juste jag fick en jätte bra komentar av anonym som gav mig lite tips och peppade mig lite mer, tack du! blir så glad över sånna komentarer, kärlek till dig!
nu ska jag snart sova, är helt slut! ska bara läsa lite bloggar och så. kanske slänger in flera inlägg senare! puss!

bjuder på en liten sommarbild eftersom jag inte har några bättre bilder att visa..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0