träning!

ååh har värsta ångesten för att sommaren är här! tittade nyss min tränings statistik på flex, om man tänker efter så har jag inte gymmat så mycket, bara de första månaderna. nu är det april, sedan maj och juni så det betyder att jag har två månader på mig att få min drömkropp! jag har värsta stressen nu, ni förstååår inte! jag har till och med gjort upp hur jag ska träna:

måndagar:body compat och lite mage och rumpa innan! annars det vanliga löpbandet, crosstrainen,cykeln
tisdagar: endast ben,rygg,rumpa, mage och armar lite försöktigt! (på morgonen) värma upp på bandet
onsdagar: spinning pass en timme (om det finns plats) annars springa, cykla och crosstrainer 600 kcal!  uppvärmning på bandet! (försöka gymma på morgonen)
torsdagar: endast ben,rygg,rumpa,mage och armar lite försiktigt! (gymma på morgonen) uppvärming på bandet!
söndagar: (om jag orkar ta mig till gymmet) endast kondition!


sedan ska jag försöka gå hem från skolan istället för att ta tunnelbanan, om det är fint väder och när jag slutar tidigt, så alltså måndagar, onsdagar och ibland fredagar kan jag ju gå hem och det tar cirkla 30 min!

jag ska också INTE äta något onyttigt! ska äta regelbundet, frukost som tex havregrynsgröt, ägg osv. lunch ska jag äta i skolan endast en liten portion och middag hemma, liten portion. är jag hungrig där emellan får jag äta en frukt! sockersugen? då tuggar jag tuggumi! jag kommer inte räkna kilon så mycket för jag ska ju bygga på lite muskler (som väger mer en fett) så jag ska mäta med måttband runt magen istället!  JAG SKA KLARA DET HÄR! jag måste också sluta tänka ''äsch jag börjar imorn, eller nästa vecka..'' det funkar inte! men jag är konstig, jag kan inte börja mitt i veckan, så NU PÅ MÅNDAG då jävlar ska jag börja seriöst kan jag lova er!


i september och oktober gymmade jag ganska mycket, 3-4 gånger i veckan! nu ska det bli 4-5 gånger i veckan! i januari gymmade jag typ ingenting!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

asso älskar att du har ett mål men asso säger det här för att asso jag bryr mig om alla och jag sa exakt som du jag ska gå ner eller få en fin kropp bla bla ska äta lite ska inte nåt onyttigt under sommaren gick jag ner men kom med konsekvenser nu har jag en ätstörning men jag hade tur för det blev ingen kraftig men lovar det är svårt men du måste förstå du måste äta ganska mycket och du måste äta ännu mer för att du ska träna och din kropp behöver godis, chips och "onyttig mat" men inte hela tiden bara kanske en gång per månad eller två inget händer men ät och träna men tror inte du kommer få en ätstörning men ändå säger bara du ska äta 6 gånger per dag!och btw ÄLSKAR DIN BLOGG! och btw du har en jättefin kropp som jag skulle dö FÖR!

2012-04-03 @ 16:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0