vaknade vid tre

vänder helt och hållet om dygnet, måste ändra på det. vaknade iallafall av att pappa kom in, han hade köpt mcdonals mat hihi! nu har han åkt och jag ska snart till gymmet för att köra lite styrke och sola lite bara. orkar inte sitta hemma när solen skiner! eller jaaaaaaa nu kom jag på det! jag går på en promenad istället för att gymma! wohooo så ja jag ska på promenad istället hihi!

ikväll vill jag på bio, får se ifall några vill följa med. känns som att jag har sprungit ute hela veckan och lovat har knappt börjat haha.. aja puss! 


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-04-08 @ 22:41:26
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0