barn och fritid?

Slutade halv tre idag, jag hade bara Samhälle idag i 40 min och två timmars rast på det så då gick jag hem och sov och sen gick jag tillbaka till skolan för en timmes mentors tid och sedan slutade jag. Gick och pratade med barn och fritid syven och de hade en plats till mig i Emilies klass. Jag är inte helt säker på om jag vill gå barn och fritid men jag tror faktist jag vill det. Plus så kan jag gå högskolan om jag bara läser Engelska sex på individa valet samt historia (tror inte historia behövs då man redan läser det), då är det inte häller några problem för mig att bli polis som jag verkligen vill bli. Sen så kan jag ju också jobba på Dagis direkt efter studenten. Det är också mycket mindre plugg där, jag som är så skol trött också.. och det ända jag vill bli är ju polis så då lönar det sig att gå barn och fritid.. jag har beslutsånget, hur ska jag göra??
 
Nu sitter jag och käkar lite mellis och tittar på tv, ska iväg och gymma vid 6-7 också.. Aja vi hörs sedan!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0