battleship

 Somnade klockan sex på morgonen eftersom att jag låg och tittade på tre filmer hela natten. Första filmen var the dictator som var väldigt rolig men ganska så sjuk film haha.. sen tittade jag på LOL med miley cyrus och den var lika bra som första gången. Sist men inte minst så tittade jag på Battleship och den var asgrym! den får en 5/5! han som var med var så jävla snygg!!!! finns inga ord hur snygg han var haha. vill fan titta på den igen! Fast den skulle vara bättre om det var lite mer romantik i filmen.. Favorit artisten Rihanna var ju också med. aja jag älskar den iallafall, helt klart en ny favorit!
 
Idag har jag träffat soumaya och vi gick runt lite i centrum där jag köpte ett par jeans, en kofta och en kalender. Ikväll vill jag bara vara hemma och titta på mer filmer och kanske spela the sims. Alla ska tydlingen ut ikväll men jag är inte på det humöret. Det var så skönt att bara vara ensam hemma och titta på massor med filmer, som jag alltid gjorde för några år sedan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0